HOME COMMENT FACEBOOK MEMBER BISNES MY FAN PAGE TWITTER YOUTUBE FOLLOW


assalamualaikum Pictures, Images and Photos ASSALAMUALAIKUM .. BACA LAH ARTIKEL2 SAYA OK .. KITA ERATKAN SILLATURAHIM ANTARA ISLAM.. TERIMA KASIH PADA ANDA .. assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Sabtu, 28 April 2012

ANAK ANGKAT






ASSALAMUALAIKUM W.B.T


Anak angkat seperti aku ini sangat berharga bagi kedua2 ibu ayah ku yang sebenar... Bila aku dah remaja , baru aku tahu mereka itu susah , semenjak itu lah aku memahami kesusahan keluarga 
untuk peliharaku dari kecil dan menyerahkankku kepada orang lain.. Aku bersyukur kerana 
mendapat ibu dan ayah angkat yang baik hati , menjagaku dari kecil.. Terima kasih ibu dan ayah menjagaku  dari kecil (Ibu dan Ayah angkat) , Terima Kasih juga Abah dan Mak (Ibu ayah yang betul) kerana mengajarku erti memahami tentang kehidupan keluarga.. 


Sekarang aku dah besar dan dah mempunyai akal untuk berfikir mana baik dan buruk... Abah dan 
mak (betul), inilah masanya aku jalankan tanggungjawab untuk menjagamu dengan baik walaupun 
aku senang dan mewah dengan ibu ayah angkatku.. Tapi bagiku , aku harus jalankan tanggungjawab pada kesemuanya sekali kerana umurku sudah remaja.. 


Kasih sayang Mak abah dan Ibu ayah takkan pernah terputus walaupun aku anak angkat, aku
 bangga dan bersyukur dengan ape yang aku ada iaitu anugerah ALLAH S.W.T.. Dua Ayah dan 
juga Dua Ibu. Terima kasih Allah s.w.t kerana menjadikan ku lebih matang menjalani kehidupan..


 Itu sahaja yang ingin aku sampaikan di artikel... "JAGALAH MEREKA DENGAN BAIK 
SELAGI MEREKA MASIH HIDUP" kerana "MEREKALAH DUNIA AKHIRAT DARI KEHIDUPAN KITA"... 




ASSALAMUALAIKUM W.B.T 


10 ulasan:

Nana berkata...

untung awak..sayangilah mereka selagi mereka hidup..

Muhammad Zizi Hafizzie berkata...

Thank.. :-)

Arzman Angah berkata...

follow:)--->http://hazman-arzman93.blogspot.com

Muhammad Zizi Hafizzie berkata...

Ok arzman.. i follow u back.. :-)

Tanpa Nama berkata...

berbahagialah yang mempunyai keluarga penuh iman,,salam kompak

aidajusoh berkata...

gembirakanlah hati kedua ibubapa selagi mereka masih hidup

Ayu berkata...

YM dah takde ayah...mmg sgt2 rindukan dia...yes, TRUE.Hargai mereka selagi masih ada masa...
slm kenal.

Akira Darkness berkata...

follow ---->http://akiradarkness91.blogspot.com/

=)

aini Rahman berkata...

bersyukurlah atas apa yang Allah tlh berikan. .itulah yang terbaik untuk hambanya. .:-)

CXopportunities berkata...

bersyukurlah setiap pemberian Allah buat kita didunia ni. hargailah ibu ayah slg mrka ada