HOME COMMENT FACEBOOK MEMBER BISNES MY FAN PAGE TWITTER YOUTUBE FOLLOW


assalamualaikum Pictures, Images and Photos ASSALAMUALAIKUM .. BACA LAH ARTIKEL2 SAYA OK .. KITA ERATKAN SILLATURAHIM ANTARA ISLAM.. TERIMA KASIH PADA ANDA .. assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Friday, May 11, 2012

PENCUCI MUKA




ASSALAMUALAIKUM WBT


Artikel terbaru dari saya:


Hari ini saya ingin bercakap tentang pembersih muka yang paling mujarab didunia dan sampai ke akhirat.. Biar orang kata muka kita tak cantik dan tak hensem kat dunia ni tapi janganlah kita putus asa dengan semua ni kerana ada jalan penyelesaiannya di dunia..
Wahai manusia yang di sifatkan dari segi kecantikan dan paras rupamu yang menawan di dunia, ingat la ok.. Kecantikan muka di dunia ni hanya sekejap je tau...


 Biar orang kata muka kita tak cantik dan tak hensem sebab tak pakai pencuci muka.. 
Tapi ada jalan penyelesaiannya, PEMBERSIH MUKA KITA KEKAL SAMPAI AKHIRAT adalah "AIR WUDUK". Ingat lah.. Dunia ni semuanya sementara... Ok la tu je nk pesan.. SEMPURNAKAN LA SOLAT LIMA WAKTU DENGAN WUDUK , sempurnalah tubuh badan dan wajah kita ke akhirat iaitu "NUR CAHAYA".. Betul tak?? :-) hehe


Itu je artikel dari saya.. 






ASSALAMUALAIKUM WBT



COMMENT

20 comments:

beG kOtaK (zIL) said...

Alhamdulillah (=

Muhammad Zizi Hafizzie said...

Mudah2an... Amin :)

Beautiful Every Time said...

Alhamdullilah .. dan mudahmudahan aminn .. :D

Amirah Jafri said...

yup mama saya pun cakap macam tu. insyaAllah :)

ATHRHB said...

im not wearing any kind of foam , not suit with me ;p

Nurmaisarah Azmi said...

ye, setuju zizi..good entri..

Fara Ahin Alias Ali said...

Tak payah pakai pencuci muka mahal2 , bazir diut . HEHEHE . Wuduk je sudah ..

Muhammad Zizi Hafizzie said...

Nurmaisarah : hehehe.. thank.. Fara Ahin : betul2.. :)

Nur chahaya abadiey said...

salam ziarah.. stuju.. kebersihan muka pon kene jga jgk..hehe

insyaAllah..smoga sntiasa diamalkan 'pembersih muka' di akhirat ini..

terima kasih ats ingtan..
nice blog..

amira said...

nice entry :D salam ziarah ...

Atiqaa Payung said...

Nice sharing !

Farid bin Aspar said...

Simple je mesejnya... tapi kombinasi blog ni, kalau tak berapa terang, lagi sedap nak baca... :D pandangan saja...

Nur Asmida Bt Karim said...

setuju sangat :)

auni shahira said...

entry yg simple...tapi ada maksud yg mendalam bagi yg terlalu penting kn kecntikan...

sue perbs.. said...

agree 100%. btw, jenjalan n folo ..

nadia farhana said...

terima kasih share gn adik..insyaallah :)

Zaza Ridzlan said...

terima kasih =)

Muhammad Zizi Hafizzie said...

sama2 adik nadia. :)

Belladeone said...

amin...biar cantik di pandangan Allah

Cik Adieb said...

Nice entry,wuduk yg sempurna menghapuskan dosa-dosa kita :)